Granita to bardzo orzeźwiający lodowy deser z Włoch, który jaki wymyślono na Sycylii kilka wieków temu. Na początku był on przygotowywany z śniegu zebranego z pobliskich gór, mieszając go z owocami i sokami. Dziś granita jest ogromnie popularna w wielu krajach ze względu na proste wykonanie, zróżnicowanie smakowe i odświeżające właściwości, zwłaszcza w upalne dni. Żeby zacząć sprzedaż granity, należy mieć na uwadze parę ważnych rzeczy. Przede wszystkim niezbędne będzie zainwestowanie w dobry jakościowo granitor – czyli sprzęt potrzebny do produkcji granity. Warto poszukać modelu, który będzie pasował do potrzeb i skali zaplanowanej działalności.
W następnej kolejności zadbać należy o niezbędne akcesoria, typu słomki, kubki, łyżeczki czy podgrzewacz do nachos. Wybór odpowiedniej lokalizacji samego punktu jest również istotny, może to być stoisko w parku, na plaży albo przy ruchliwej ulicy, najlepiej tam gdzie jest duża liczba przechodniów. Jako alternatywę można rozważyć mobilną sprzedaż w food trucku. Ważne jest stworzenie menu z różnorodnymi smakami granity, łącząc w sobie typowe opcje owocowe z ciekawymi kombinacjami. Nie można zapomnieć o reklamie, można tu na przykład wykorzystać społecznościowe media do promowania biznesu i budowania relacji z klientami. Obowiązkowo będzie przestrzeganie wszystkich przepisów sanitarnych i otrzymanie niezbędnych pozwoleń. Rozpoczęcie sprzedaży granity to na pewno jest świetny pomysł na całoroczny lub sezonowy biznes, oferujący przyjemność klientom i satysfakcję właścicielowi.
+Tekst Sponsorowany+